Gehaald !!!!!

Gehaald !!!!!
Na 3966 km fietsen mag je dit gebaar maken

dinsdag 10 april 2007

De vertrekdatum is vastgesteld, maandag 7 mei start het ritje naar het Hoge Noorden. Nu de werkzaamheden aan Ease zo goed als gereed zijn, kan ik me eindelijk bezig houden met de voorbereidingen van de fietstocht.
Zo moet er nog een definitieve zadelkeuze gemaakt worden. Na de laatste trainingsritjes is twijfel toegeslagen, hou ik het op dit nieuwe zadel wel vol? Betekent gewoon dat er nog diverse trainingsdagen met verschillende zadels volgen. Ook begon ik me af te vragen of het aanschaffen van een Bob kar niet beter zou zijn. De Giant wordt toch toch minimaal met zo'n 105 kg belast. Met een aanhanger blijven frame, velgen en spaken heel maar het extra gewicht van de Bob kar gaat tijdens de stijgingen meetellen. Daarnaast is de verleiding dan weer groot om dan extra zaken mee te nemen, er is dan immers voldoende bagageruimte.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

AB ..............
KEREL IK ZOU JE GRAAG WILLEN VOLGEN MET DE FIETS ,,,,PETJE AF MAN !!!
HET GAAT JE LUKKEN HOOP IK (GA ERVOOR MAN) SUCSES A.S 7 MEI !!!
IK GA JE VOLGEN !!!
BERT UIT ECHTELD

Anoniem zei

Hoi Ab,

Gaat íe goed?? Nog geen zadelpijn?

Succes en wacht in spanning op je eerste verslag.

Gr.

Juul

Unknown zei

Ha die Ab,

Erg leuk je ervaringen te lezen! We houden je in de peiling en zullen regelmatig je site bezoeken.

Veel sukses!!

Sylvia, Jacqueline en Arwin